๑حوصله عنوان نوشتن ندارم...๑
نوشته شده توسط : ilena

 سلام خوشجیلا موفین؟؟؟(یکم حرص الهام رو در بیارم)اه من الان زیاد اعصاب معصاب ندارم ها...زیاد رو مغزم راه نرین.اخه می دونی چیه؟همش تقصیر این درساست دیگه...داره ما رو روانی می کنه.یه نمونش امروز سر کلاس شیمی بود.وای اگه میدیدی من و الهام سر کلاس چه کارا که نمی کردیم...چه مسخره بازی و گیج بازی هایی که در نمی اوردیم...شده بودیم 바보 baboo .تو کلاس هر چی سعی کردیم درسو بفهمیم اصلا نشد که نشد...انگار یک دفعه مغز هر دو مون هنگ کرده بود!!!الهام که از بس هنگ کرده بود رفت تو عالم خودش و ابرو می کشید

بعدش رفتیم گاج حل کنیم.الی جان همه جوابارو از بی حوصلگی از پاسخ نامه نگاه می کرد.حالا جالب اینجاس که خودش به خودش گیر می ده و گفت:ما عجب احمق هایی هستیم هاااا داریم از پاسخ نامه می زنیم به جای این که فکر کنیم.من واسه دفاع از خودمون گفتم:چی میگی!!!همین که به فکر مون رسید جواب درستا رو از اخر ببینیم خودش خوبه دیگه،کلی فک کردیم ها...خلاصه این زنگ کلی خندیدیم.ولی کلا از معلم شیمی زیاد خوشم نمی اد چون درسو اون طور که من می خوام خوب توضیح نمی دهزنگ اخر معلم ۲۰ دقیقه وقت اضافه اورد و ما هم شروع کردیم به حرف زدن.من رفتم پیش نیلوفر جون و کلی به زبان شیرین خودمون صحبت کردیم.اینقده حال داد که نگووووووواومدم خونه و سریع رفتم پای کامپیوتر چون با اجازه ی شما یه کاری داشتم...باید پوست یه نفری رو می کندیم که طرف شانس اورد وگرنه...ای بابا ولش کن حتی نمی خوام بهش فک کنم.به خاطر همین چیزا واسه اولین بار درسمو جدی نگرفتم و چت و پرت خوندم اونم نصفه های شب!!!!خدا می دونه فردا چی میشه.خیلی ناراحتم.الی کجایــــــــــــــــی؟؟؟؟؟!!!

دارم اهنگ i'm loner از c.n.blue گوش میدم.خیلی جالب و قشنگه صبر کن الان این اهنگ رو می ذارم تو وب تا شما هم بشنوین و لذت ببرین. ولی با این حال به فکر فردام که چه گندی باید بزنم با درسام اهالان خیلی عصبی شدم.الهام  می گم کجایــــــــــــــــــي؟؟؟!!!

اشکال نداره شما خودتونوناراحت نکنین.تا فردا بهتر می شم.همش تقصیر این سن لعنتیه با این ترشح نا میزون هورمون ها...خب من دیگه برم مسواک بزنم حالا میرم بخوابم.قول می دم فردا مثل روزای قبل خوب درس بخونم...آفرین دختر خووووووب و نازنین





:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: